Sammanfattning.

Då var det dags för lite dåligt väder igen då. Molningt och blåst. haha, då har sandra tid för bloggen.

Varit ganska mycket nu dom senaste dagarna. Eller inte mycket, jag har bara haft något för mig hela tiden.

I Onsdags var cattis och hennes 2 söta barn Kasper och Denise här hos mig, var väldigt kul och trevligt. Inte träffat dom på säkert ett år.

I torsdag var min söta mormor på besök hos mig. Riktigt mysigt, hon satt och pratade massa om hur det var förr här i tranås och det var riktigt intressant att lyssna på. få veta att de legat resturanger och sånt där man trode det alltid varit en park.
sen på eftermiddagen jobbade jag mellan 5-9.

I fredags gick jag på stan med syster och barnen först, sen gick jag hem och solade i det underbara vädret innan jag begav mig ut på stan och shoppade lite. helt underbart väder var det så ville bar vara ute och det var precis vad jag var också. Hela dagen. underbart.

I lördags gick jag ut på stan igen och njöt av sommarvärmen. sen gick jag hem och satte mig och solade på uteplatsen ilsammans med maggan, satt i ett antal timmar så lite färg blev det allt. röd dock, men börjar försvinna nu som tur är.
Sen var det dags att hoppa in i duschen och fräscha till sig för på kvällen kom jennife roch maggan och vi satte igång och festade.
satt ute i solen och drack och pratade.
kvällen var iaf kanon. inehöll, minnen, dans, prat, dricka, babar, och räddade en blomlåda från att bli stulen. eller den blev stulen men vi snodde tillbaka den. eller maggan gjorde det. haha.

Idag blir det en fortsatt lugn dag hemma. krille har satt i båten och jag ligger hemma. BAKFULL!

Hoppas på fint väder i veckan också. eller vem gör inte det.



Tuva på stan i fredags.



Lite av shoppingen i fredags



Jag i går. I ny klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0